Nu kommer våren!

Denna dagen har ju varit helt otrolig. När jag gick till jobbet imorse var det redan då 10 plusgrader i skuggan. HUR underbart som helst. Var ute hela förmiddagen i 18 graders sol. Jag insåg redan nu att det kommer bli tufft för mig i sommar. Yrseln kom ganska snabbt och jag var tvungen att sätta mig i skuggan och dricka vatten för att inte tuppa av. Fick även reda på idag att de höjt min tjänst jag går på nästa vecka fårn 50% till 80%!!! Underbart.

Gick efter jobbet med Daniel till stan för att ta premiärglassen vid hamnen, och sedan vidare till systemet för att jag skulle få min alkoholfria öl (0,0%). Gick hem och avnjöt den på balkongen tillsammans med en påse godis. MM! Converse-skorna till pruttis kom idag också. SÅ fina!! Hoppas på en lika fin dag imorgon också. Går bara mellan 07-10 på morgonen. Skönt att passa på medan vädret håller i sig och göra något vettigt med livet. Annars går allt som det ska. Bebis fladdrar omkring lite då och då. Vissa dagar är det lugnt och andra dagar är den igång för fullt. Väntar fortfarande på de första buffarna och sparkarna. Kanske tar några veckor till. 2 veckor tills vi får se vårat mirakel igen och hur mycket det växt, och även då om det är en liten tös eller en liten pojk :) Längtar!!






KAN JAG ANNAT ÄN ATT FÅ ETT SNYGGT BARN MED DENNA SNYGGA PAPPA?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0