6090 gram & 61 centimeter

Nu har stora tjejen passerat 6 kilosstrecket! Stora lilla Livia. Hon följer sin kurva perfekt, men längden pekar nu rätt upp! TRE centimeter på två veckor! Herregud. 61 lång och storlek 62 i kläder är nu ett måste i bodys. Byxor är fortfarande 56 i. Antar att hon har längre överkropp. Jag var även jag på undersökning. Satte in en spiral och kikade på min bristning. Allt gick bra. Dock har jag haft världens "mensvärk" hela dagen från spiralen. Ska till Apoteket och lämna in en till dom imorgon. Skönt att ha det gjort!

Imorgon ska jag på stan med fina Carro och Lowa! Ska bli kul! Sen vill jag hitta någon att gå till öppna förskolan med framöver. Någon som känner sig sugen? På tal om sugen. Idag lyxade jag och Daniel till det med räkmackor. Mmmm! Satt fint!



Kommentarer
Sandra

Hej!
jag är mamma och tycker att det är svårt att få pengarna att gå ihop. Hur går det för er. Jobbar Daniel eller hur ser er situation ut?
Awesome blogg!

2012-11-09 @ 17:39:22
URL: http://sandrabloggarnu.blogg.se/
sandra

Det är tufft, som man kan tänka sig att det ser ut.

2012-11-09 @ 20:30:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0