7 timmar

Ja, Livia slutar aldrig att förvåna. Igår somnade hon så fort jag la ner henne vid halv 7 i sängen, svintrött. Låg då vaken i vanlig ordning för hon alltid vill ha mat runt 11, men icke! Halv 1 insåg jag att hon inte skulle vakna utan la mig. Så halv 2 vaknade hon första gången! Käkade, somnade om och vaknade vid 9. Det räckte tydligen inte heller, utan somnade ytterligare om till 11. Haha! Trodde det var en engångshändelse, men icke! Hon somnade strax innan 8 idag på kvällen (var lite knölig att söva) och vaknade inte förrän halv 3 första gången, somnade om efter käk och nu ligger hon och ammar igen, klockan 6. Så ja gott folk, hon har nu ännu ännu en gång slagit sovrekord med sammanhängande sömn på 7 timmar. Skönt som tusan. Är en utvilad, bortskämd mamma. Hoppas detta håller i sig nu tycker alla utan mina bröst som ställer in sig på att amma oftare på dagen och är fulla på natten.

Annars då? Fikade med Emil hemma hos han igår när Danne kom hem, annars inte mycket. Idag ska jag sätta ib spiralen och är sjukt nervös. Men det måste göras. På återseende!



Kommentarer
Therese

Gud så skönt!! Leila är som en klocka, vaknar var 3e timma på natten.. Dock har hon blivit mycket duktigare på att somna om efter amningen. Förut kunde vi få ligga 1h och vänta på att hon skulle somna.. nu räcker ca 5min.

Lycka till med spiralen, jag ska på efterkontrollen idag och är sjukt nervös!!

2012-11-08 @ 08:20:08
URL: http://tisskisset.blogg.se
Linnéa och Ebba

Vad fin hon är! :D

2012-11-09 @ 19:33:45
URL: http://www.linneadjurstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0