Ännu en lägenhet sökt...

Det verkar vara omöjligt att få tag i en trea. Känner att det blir mer och mer trångt här och börjar bli desperat efter ett nytt boende. Trångt som fasen att bo i en etta allihoppa med massa barngrejen överallt. Bara att hålla tummarna!

Igår var jag nere på MVC. Fick lite egentid fram och tillbaka med musik i öronen och frisk luft. Underbart! Pratade om min förlossning och gick egenom min förlossningsjournal. Blev inte ett dugg klokare mer än att jag fick veta att jag tydligen fått den allvarligaste (högsta graden) av sfinkterruptur, men att operationen var "okomplicerad". Awell, ska tillbaka på torsdag och sätta in spiralen. En heeel del nervös. Ska tydligen göra ont, och jag är livrädd för att någon ska göra nått "där nere" efter allt. Tog senare en lunch med mamma och micke på Morella hela familjen. Alltid trevligt att träffas! 

Idag tog vi oss en redig långpromenad på 7 km och hamnade tillslut hos Daniels föräldrar med massa fika, kaffe och mys. Skönt att röra på sig och försöka gå ner de 5,8 kg som jag har kvar till min startvikt. Det ska nog gå bra. Funderar på att inom en snar framtid skaffa mig ett gymkort. Vore gött. Nänänä, nu ska jag krypa ner. Nattade Livia vid sju och nu ska jag krypa ner framför tvn. Imorgon blir Livia 2 månader. Herregud! Bilden är på världens sötaste björn tidigare idag!



Kommentarer
Therese

Åh va roligt att ha dig som läsare! ;)

Ni funderar inte på att köpa en större lägenhet? Vi har en 3a på 80kvm och jag skulle inte klara mig med mindre... Men det är iofs en vanesak. Hoppas de löser sig för er!

2012-11-01 @ 23:00:28
URL: http://tisskisset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0