Träningspepp!

Låg och kom underfund med att nu jävlar ska jag träna skiten ur mig när jag fått grönt från barnmorskan. Ska börja gymma när tån blir bra igen! Sjukt peppad! Var nere på stan med Ella och Livia innan idag och köpte träningskläder. Skor ska jag önska mig av morsan (fyller år sista november) så skaffar jag mitt ett gymkort så fort jag kan komma i ett par dojor igen. Hoppas det går fort! Efter jul senast iallafall! 5,8 kg kvar att gå ner och några extra kilon skulle inte skada. Sen att sysselsätta sig och vara hälsosam är väl aldrig fel.

Daniel har varit på hockey ikväll. Eller ja, han är fortfarande och Livia har ÄNTLIGEN somnat. Hon var så övertrött att det typ var omöjligt att söva henne, men nu så! Ganska tråkig och ohändelserik dag. Tittar på xfactor just nu och väntar in Daniel sedan blir det sängen. Imorgon ska vi spendera dagen och sova hos Daniels föräldrar. Äta tacos, spela på hästar och se på så mycket bättre. Blir nog skitbra! Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0