5250 gram & 57 centimeter

Ja, så stor är våran prinsessa nu. Kurvan går rakt uppåt om man säger så! Stora tjejen blir 6 veckor på söndag, helt sjukt. Hon blev även undersökt av en doktor på kontroll idag och allt såg bra ut. Även jag fick en tid för efterkontroll och sätta in min spiral. Gick hem en sväng och sedan gick jag och Ella ner till stan en sväng. Livia sov så sött hela tiden! Gick hem, lagade mat och Livia blev trött ännu en gång. Ska börja få henne att sova i sin säng nu, så får se hur det går då hon är väldigt lättväckt. Just nu ligger hon där och sussar så sött (stolt). En början iallafall :-) Nu ska jag trycka i mig en godispåse och invänta halv 8 hos mig, lyxfällan och sedan en film senare ikväll om vi orkar.



Kommentarer
Elin #806

Inte för att vara petig. Men blir hon inte 6 veckor på söndag? :P :) Stor och fin tjej iaf. Växer för fullt :D

2012-10-11 @ 19:00:03
URL: http://littleramona.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0