Heja Livias nya sovrutiner!

Ja, nu kan jag inte klaga det minsta! Inatt sov skruttan fruktansvärt bra också! Vaknade en gång vid 4 för mat, och sedan en gång vid 7, då jag anser att det är morgon. Det gjorde tydligen inte hon, då hon var vaken en liten stund och nu har somnat om igen. Nu är klockan halv 11 och damen ligger forfarande deckad, så visst får vi sömn! Roligt med alla hennes höga och nya ljud hon får till hela tiden. Gud vad hon pratar. Och temprament har damen också! Hon vet minsann vad hon vill. 

Idag är det sånt där tråkigt höstväder. Dimma så in i bängen. Och regn, såklart! Fundrar på att ta mig en dusch och slänga mig i soffan och läsa en stund. Antar att denna dagen inte har så mycket att erbjuda. En film eller två också kanske. Ja, egentligen har jag ingenting att säga, så det är fruktansvärt onödigt att jag ens skriver här. Jag skulle bara säga att vi lever och mår bra - och att ni finner mig mer aktiv på instagram - sandrasamuelsson.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0