Kvalitetstid och shopping!

Livia sov heeela natten i sin egen säng inatt! Hon gick till och med me på att sova där igen när hon vaknat och käkat. Hur stolt som helst!! Klockan sju kom hon och morgonmyste med oss i våran säng och somnade om igen. Ännu en dag fick vi sovmorgon till klockan 10.30! Gick upp och myste med risgrynsgröt, tända ljus och kikade på mysteriet på greveholm. Förresten ska de vara greveholm i år som julkalender också! Kan man ju inte missa!! Tog på oss och gick ner till stan efter det. Lämnade in Livias urvuxna kläder på busfrö och köpte två nya pyjamas till henne. Dom vi köpte häromveckan är redan för korta. Lång tjej!

Ikväll har vi haft fullt hus. Livia har roat sig själv genom att ligga på filten framför tvn och jollrat, bror har varit här och slappat och jag har klippt svärmor som passade på att mysa med Livia. Badade henne nyss, tog på henne pyjamas och matade henne, så somnade hon så gott. Så ännu en gång har kvällsrutinen funkat! Hon ligger nu vid sju och sussar i sin säng precis som igår. La bara ner henne så somnade hon. Daniel åkte på träning och jag har nu ENSAM kvalitetstid!! SÅ SKÖNT! Passade på att unna mig lite internetshopping, sket i att få dåligt samvete och bara njuter. Nu ska jag ta mig en kopp te och kolla på halv 8 hos mig och bonde söker fru i min ensamhet! Imorgon är det BVC besök med mätning och vägning! Detta nedan klickade jag hem.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0