Mina nya kläder

Weho! Måste få tillbaka mitt shopping-sug, och jag känner att redan nu bara jag handlade nått till mig själv att jag fått upp lågan lite. Kan ju fortfarande inte komma i mina favoritbyxor och jag har en liten degmage, men jag hoppas den försvinner så småningom. Byxor väntar jag med att köpa tills jag vet min slutliga vikt och form. Nu är Daniel och Livia ute på äventyr själva. Känns tomt utan henne, men skönt att Daniel får lite tid med henne själv också. Tillbaka till ämnet kläder så slänger jag in en bild på mina nya inköp. Fick även med mig en mascara hem. Nu ska jag passa på att käka och sedan fortsätta med Marlenes hår. 



Kommentarer
Jossan

Den vita tröjan såg jättefin ut, var är den ifrån? :)

2012-10-07 @ 22:24:54
Sandra

Den är rosa med silvriga inslag, men den är från H&M :)

2012-10-08 @ 16:44:11
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/
mikaela

Var är den vinröda ifrån? :)

2012-10-08 @ 23:38:38
Sandra

Den är från Vero Moda!

2012-10-09 @ 00:20:46
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0