Pepp på träning!

Ohuuu, jag ska börja dansa igen och det känns helt fantastiskt! Äntligen göra något jag saknat och samtidigt bli av med degmagen. Börjar på måndag. Det kommer vara min höjdpunkt varje vecka! På tal om träning, trotsade jag det igår och åkte med Fredrica och Livia till corner och åt. Livia satt vaken och tyst i babyskyddet hela tiden och kollade med stora ögon på allt nytt. Hon har börjat prata så fruktansvärt mycket nu, och det är så härligt! Fick nästan ett litet skratt imorse. Det lät som det i alla fall! La henne även en stund i babygymmet igår. Det var intressant en stund, sedan ville hon komma upp igen. Nu har vi precis powernapat i 2,5 timme. Natten blev lite mindre sömn så tog igen det nu. Snart ska vi ta en promenad och sedan svänga förbi lager en sväng. Ha en fin dag!



Kommentarer
amanda

Helst ska man inte börja träna förens efterkontrollen, så barnmorskan har gått igenom magmusklerna osv. tränar man för fort så kan man förstöra kroppen istället för att stärka den :(

2012-10-11 @ 19:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0