Regniga måndag

Ja, det märks ju tydligt att hösten har tagit Sverige med storm. Regn, regn, regn varenda dag. Fy! Kan inte fatta att det är oktober. Jag menar, det var ju nyss midsommar? Och nu är det lika långt till jul som det var sedan midsommar. Hemskt vad tiden rinner iväg. Det går helt sjukt fort när man har en liten hemma. Dock är jag glad att ha henne såhär liten under denna årstiden. Man hinner njuta av den korta bebistiden extra mycket och bara ligga inne och mysa. Till nästa sommar är hon nästan ett år. Det händer mycket på kort tid. Men ser fram emot det också. Ska bli mysigt att se henne utvecklas. Imorgon blir hon en månad. Så sjukt. Bästa månaden i mitt liv.

Idag har vi haft besök av Daniels mamma, pappa och syster, och igår var vi på fotboll. Kollade när Daniel spelade sin sista match och vann med 11-3 och gick upp i 5an. Blev lite fest för dom så jag och Livia hade en egen myskväll. Ikväll ska hon bada igen som hon älskar. Hon somnade precis bredvid här. Nappen flög ut, haha. Ska nog ta en powernap en sväng jag med. Njuta av min dotters lukt och andetag en stund. Beställde förresten nya kläder till henne innan. Konstigt nog har hon vuxit ur så mycket och hon behövde mer. Trodde jag aldrig!



Kommentarer
Bea

Varifrån beställer du Livias kläder?
Mvh/ Bea

2012-10-04 @ 18:39:07
Sandra

Beställer från olika sidor, men denna är från kappahl, som säkert hälften av alla andra Livias kläder!

2012-10-05 @ 06:24:29
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0