4 dagar gammal

Måste säga att man överskattade nog sig själv innan man fick barn. Trodde man skulle hinna fota, blogga och styra. Mjo, men visst! Vi säger så! Man har ingen aning om vilken tid ett spädbarn tar upp och är beroende av en hela tiden (passar på att skriva nu när hon sover, från mobilen). Har inte suttit vid datorn en enda gång sedan vi kom hem. Har bara myst och lärt känna våran lilla brud. Hon är en snäll liten bebis med stort snutt-behov. Blir en hel del amning och allt i min närhet är dränkt i bröstmjölk. Men det gör mig ingenting. Det är så mysigt och så obegripligt att man kunnat skapa denna lilla människa. Helt perfekt är hon, lilla damen.



Kommentarer
Anonym

Ja även fast folk säger till en innan att man knappt kommer hinna med något, så avfärdar man det lite smått, och tror minsan att man ska hinna med både det ena och det andra.. Sen är man där själv.. Och då fattar man :)

2012-09-06 @ 08:11:36
Annie

Grattis Sandra vad vacker hon är! Förstår att du och Daniel är stolta :))) Gud så fin hon är. Nu vill jag med ha bebis! Får tjata på min man hahaha.

2012-09-08 @ 18:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0