Don't you worry child

JAG ÄLSKAR MIN DOTTER! Så, nu fick jag det sagt! Skulle man kunna spricka av kärlek hade jag gjort det för längesen. Idag tog jag med henne till jobbet och visade upp henne. Daniel jobbade och jag hade inget bättre för mig. Jätte mysigt att träffa alla igen, och jag måste erkänna att jag saknar jobbet något fruktansvärt!! Det var uppskattat och en väldigt uppfriskande promenad (det tar ca en timme att gå fram och tillbaka). Livia sov hela tiden från vägen dit tills vi kom hem igen. Så duktig! Marlene kom även förbi en snabbis innan jobbet. Nu ska vi snart till affären och handla lite gott och behövligt, sedan ska vi ha massa fredagsmys!



Kommentarer
Erica

åhh va sööt :))

2012-09-29 @ 10:03:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0