Förkylningen fortsätter

Stackars lilla människa som aldrig får någon ro. Nu vill jag börja skriva om roliga bra saker istället för allt skit. Ge mig det istället och låt min dotter vara elaka åkommor. Inatt sov skruttan jätte dåligt. Vaknade varannan timme och kunde knappt andas. Hoppas detta försvinner snart. Rätt trött idag och Daniel är och jobbar. Blir att ligga inne och hoppas att hennes förkylning går över de kommande dagarna. Vill ha tillbaka min glada och mysiga dotter, inte den där ledsna som hon är nu. Hon har somnat vid mitt bröst nu. Får se hur länge hon sover nu innan hon vaknar igen. Älskade unge.



Kommentarer
Anonym

Så sööt!!!!

2012-09-20 @ 13:54:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0