Jävla magknip, försvinn!!!

Försvinn från min dotter förbannade skit. Det fortsatte, tyvärr. Hon har alldeles för mycket luft i magen (hon äter för fort) och resulterar i knip. Stackarn. Mitt mamma hjärta går sönder. I förrgår bara grät hon mest hela dagen och jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Använder nu både minifom & semper för att försöka få bort det onda. Måste säga att det känns som det hjälpt en hel del på kort tid i alla fall. Hon har fått ro att sova och är gladare när hon väl är vaken. Igår kunde vi titta på en hel fotbollsmatch nere vid örbäcken och hon låg så tyst och fint i vagnen och nyss hann jag till och med diska och tvätta när hon sovit. Min tappra hjälte. Hoppas det blir bättre nu. Har skippat mjölk i min kost nu också. Hörde att det kunde vara boven. Idag kommer Daniels mamma och hjälper oss med att putsa rutorna och imorgon ska vi ner till BVC. Får se vad hon säger om hennes magont. Och så får vi se hur mycket hon växt. Måste säga att hon sprungit iväg i längden. Känns som om hon är dubbelt så lång nu. Ska bli spännande att se. Två veckor är damen idag! Gud vad tiden springer iväg!!



Kommentarer
therese

Jobbigt:( vår bvc sköterska tipsa om att inte äta lök och vitlök.

2012-09-16 @ 12:34:20
URL: http://tisskisset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0