Tidningsbild inskickad

Oh, nu är tidningsbilden tagen och inskickad, och kommer komma med på lördag. Hatar att vara med på sånna tillgjorda kort, men sånt är ju mysigt att spara till senare. Skrutta ligger och sover och Daniel ska iväg på fotbollsmatch så undrar nu vad vi ska sysselsätta oss med. Får väl se vad som händer. Kanske kan ragga hit någon vän eller så. Ja, vi får se helt enkelt. Igår var vi på kalas för Daniels pappa och jag kan säga att det inte var han som var i fokus *blink*. Livia fick även fina kläder att växa i av Anders och Laila. Tack snälla! Nu ska jag nog mysa ner mig jämte mitt hjärta. Finns det något bättre?

Bilder från igår & idag!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0