Världens snällaste bebis!

Åh vad jag älskar min dotter!! Ord kan inte beskriva. Varje gång jag tittar på henne smälter jag och blir tårögd. Är så glad att du är min. Min skatt, mitt allt. Kan ligga & stirra i timmar utan att bli mätt.

Igårkväll badade Livia för första gången hemma, och gud vad hon njöt. Det var så mysigt att kolla på henne när hon sprattlade omkring där i baljan. Somnade som en stock gjorde hon också. Klockan nio! Hon var vaken största delen av dagen igår också. Glad och pigg, gör mycket ljud och kan redan vända huvudet från ena sidan till andra!! Så duktig! Vaknade klockan två och ammande henne, den somnade vi om hela familjen och vaknade klockan halv åtta. Precis perfekt. Eller ja, Livia byttes på och fick på sig kläder efter lite morgonmys och sedan somnade hon om igen, så nu har jag hunnit med frukost, tvätten och beställt en bröstpump. Snart kommer Marlene och hälsar på också. Ska bli kul att visa upp mitt mirakel! Hon har även fått sin wubbanub (den på bilden) nu. Hann inte testa den så mycket, men stannade kvar i munnen bättre, och sedan får ni en bild på hur sessan ser ut idag. Alla kläder från Newbie, liksom resten av hennes kläder i garderoben, typ!

 



Kommentarer
therese

Fin! Vår Leila har oxå dom kläderna och igår fick hon bodyn fast med lila blommor, den måste vara ny då jag inte sett den färgen förut. jättefin den med :)

2012-09-11 @ 17:36:34
URL: http://tisskisset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0