Älskade unge

Rutinerna och framför allt mitt barn verkar ha kommit tillbaka efter två veckor med oroligheter. Inatt sov Livia för första gången på länge i sin egen säng! La henne 18.30 och tog över henne för käk vid 4 imorse. Dock var det ganska orolig sömn från bådas sida. Hon vaknade till flera gånger under kvällen, men somnade snabbt igen och knölade omkring i sömnen även fast hon inte var riktigt vaken, men det höll mig pigg. Huvudsaken är att det går åt rätt håll igen med både rutiner och hennes humör. Att hon är glad, lycklig och somnar utan skrik i flera timmar. Slipper amma henne till sömns, utan de räcker mer bara nappen och kossan.

På tal om sömn, hon verkar riktigt trött idag. Vi gick upp halv 11, var vaken en timme och nu sover hon igen. Kanske är vädret. Vi skulle och käka hos Carro och Lowa idag, men det regnar för mycket så vi får ta det på torsdag istället. Tråkigt! Ska kila ner till affären och köpa mig en stor påse godis tror jag. Det är man värd en sån här dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0