Sämst på att blogga...

Jag har inte riktigt lusten till det för tillfället. Finns för mycket annat som ska göras, eller så upptar min dotter all tid. Hur eller hur så har jag de senaste dagarna bestått av lunch hos morsan, shopping (till mig själv) på stan, försökt få ordning på tån, en dotter som ännu en gång slagit sovrekord på 10 sammanhängande timmar utan käk, firat årsdag med Daniel på restaurang och fars dag. Snart är det dags att ta tag i allt det sista till namngivningen. Nästa vecka ska vi gå till blomsterlandet och be dem göra en krans och köpa alla dukar osv. Det närmar sig. Många som sagt ifrån dock. Tråkigt! Men det blir nog bra iallafall! Nähä! Nu ska jag fortsätta mata Livia och se om hon tänkt ta sovmorgon eller om vi ska upp nu vid halv sju. Känner jag henne rätt blir det sovmorgon. Tjing!




Kommentarer
Therese

Hur kommer de sig att du oxå har nageltrång? Jag fick penicillin igår..

2012-11-13 @ 07:06:38
URL: http://tisskisset.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0