En dag hos Caroline & Lowa

Jag och Livia myst hela dagen där. Åt kycklingsallad och kladdkaka med kaffe till som efterrätt. Jag fick en födelsedagapresent som innehöll ett fint silverarmband och en ring med ett kors och Livia fick som sen namngivningspresent en fin ram, en kofta och ett armband. Alltid lika mysigt att vara där. Busade och myste tills båda barnen hissade flaggan. Åkte hem, käkade och nu sover Livia. Imorgon är min födelsedag och jag ska spendera den helt själv med Livia. Daniel är borta hela dagen. Ska baka en tårta och få främmande på lördag istället. Blir nog bra. Hejdå 22 år, hej 23!



Kommentarer
Linnea Djurström

Vart köper du mest kläder åt Livia? Tycker hon har så himla mycket fint. :-)

2012-11-29 @ 20:03:10
URL: http://linneadjurstrom.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0