3 dagar och fortfarande lika tråkiga inlägg

Nere på tre dagar. Jag hade hoppats att vi redan hade haft vårat knyte här vid det här laget, men får snällt sitta och vänta ett bra tag till skulle jag tro. Lär ju gå över tiden som jag känner nu, men man vet ju aldrig. Inatt drömde jag att vattnet gick, jag samlade ihop de i en plastpåse (???) och ringde till förlossningen. Dom sa att jag skulle komma in direkt. Födde... en katt, som vi satte i en bur. Lite halvt besviken? Gud, man är ju verkligen knäpp nu. Har varit helt slut idag. Daniel är och jobbar och jag sitter här och svettas. Pendlar mellan datorn och TVn. Orkar inte så mycket mer idag. Vill att det ska sätta igång snart. Vill ha våran bebis till helgen. Skulle vara så fantastiskt. Ja, det är mycket man vill här i världen, men det är hon som har befälet, än så länge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0