40+2

Hej mina vänner. Skulle bara titta in och säga att jag inte har fått någon bebis ännu. Två dagar över tiden, och ärligt talat känner jag knappt ett skit. Jag är jävligt less och har inte ett dugg lust med att blogga. Jag vill ha ut våran lilla tös så jag kan bli glad igen, få gosa sönder, och sedan kommer jag sätta igång förfullt med både foto och visa er våran underbara skatt. 12-14 dagar MAX tills dom sätter igång mig om det inte kommer igång innan, tills dess vill jag be om ursäkt och ta mig lite för den jag är. Kommer nog inte blogga om jag inte får upp hakan lite och det börjar hända lite roligt istället för denna eviga vänta. Ni som aldrig varit gravida tänker säkert "men vafan, det är ju bara 14 dagar max kvar". Men jag kan säga er, att varenda liten dag när man går över känns som en vecka, även att tiden egentligen går jävligt snabbt. Det är tungt, tråkigt och irriterande. Var iallafall hos barnmorskan igår och mätte och lyssnade på hjärtat igen. SF måttet låg nu på 35 och hjärtljuden var fina. Fick en tid den 3e September som kommer isåfall vara den sista om jag inte hinner klämma ut henne innan dess. Då får jag en tid hos förlossningen och dom sätter igång mig. Får VERKLIGEN hoppas jag slipper gå så länge.



Kommentarer
Sofia

Åh jag som tänkte att hon hade kommit nu! :) dom säger att det brukar vara lugnt dagarna innan förlossningen, typ alla krämpor är borta. Lugnet före stormen ;)

2012-08-25 @ 18:36:22
URL: http://fiadenfina.webblogg.se
Sarah

Åh gud jag vet hur det känns!, :), håll ut!

2012-08-26 @ 13:06:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0