41+0

Jaha, då var vi en vecka över tiden och ännu ingen bebis i sikte. Om en vecka sätter de igång mig om ingenting händer, men hoppas innerligt att det sätter igång av sig självt nu i dagarna. Nu längtar vi myyyycket efter våran lilla bebis. Dagen har spenderats med Carro, Sara och bebisarna. Blev av med lite abstinens. Nu vill jag ha min egna. Det är definitivt på tiden. Mamma kom förbi med ett paket från en släkting som jag typ träffat en gång i hela mitt liv, haha. Antar att alla gillar att köpa små bebis kläder. Alltid lika kul och mycket tacksam :)



Kommentarer
Sandra

Hoppas verkligen att hon vill komma ut snart! Håller alla tummar och tår för att de sätter igång inom de snaraste!

2012-08-31 @ 08:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0