Geggamoja

Bara för att jag är så sjukt rastlös, gråter hundra gånger i timmen och bara väntar så blev de visst så. Lilla prinsessan fick lite söta rosa saker från Geggamoja. En skön filt och en sån där oemotståndlig liten rosa body. Nu kanske jag kan skratta mig lycklig en liten stund till iallafall. Vem vet, hon kanske hinner komma innan varorna? Önska kan man ju alltid! Måste även påpeka att jag köpt en tröja till mig själv med. Jättefin! Första gången på typ hundra år jag unnade mig något eget. Fick bli en stickad USA-tröja från märket Rut m.fl. Älskar hösten och allt mysigt stickat! Ska bli härligt med en liten bebis, massa tända ljus och se alla höstlöven virvla omkring utanför fönsret och bara njuta av att vara mammaledig! För ja, då är hon garanterat här!




Kommentarer
Sarah

Gud så sött!

2012-08-21 @ 10:54:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0