Man vänjer sig!

Fortfarande ingen bebis som har velat komma ut, men det har gått till en sån punkt att man faktiskt har accepterat det. Har nu ställt in mig på igångsättning och allt innan dess är bara ett plus. Spenderade tiden idag genom att tröstshoppa lite bebiskläder med Daniel. Pyjamas med snobben, vantar, jeans, en klänning och en söt sjömansmössa som matchar den sjömansklänningen vi har sedan innan. Har inte lyckats gråta en enda gång idag. Måste vända det negativa nu. Om senast 9 dagar sätter dom igång mig, och senast nästa helg är hon ute, och det är ju fantastiskt. Längtar som en tok nu! Köpte mig en bok som jag tänkte plöja nu för att sysselsätta mig och ha tankarna på annat, så kommer nog lillan när man minst anar. Nu ligger maten i ugnen! Daniel serverar fläskfilé & klüftpotatis om en liten stund och bra på TVn. Helt okej dag! Trött, men värt att hålla sig sysselsatt.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0