Converse - som mamma & pappa.

Nu har jag satt lösenord på skiten (tyvärr) och skickat ut alla lösenord till folk som velat ha det. Rätt skönt att samtidigt veta vilka det är som läser. Det tog sin lilla tid, men nu är det skönt att det är gjort :)

Skickade efter ett par skor till pruttis i förrgår och igår fick jag sms om att dom kommit redan! Glad när det är snabba leveranser. Nu kan jag inte sluta kolla på dom små tossorna. SÅ SMÅ! Och det är ändå storlek 17 i dom, alltså kommer den inte kunna ha den direkt, men det var den minsta storleken och växer nog i dom snabbt. Ett par marinblå converse fick bli bebbos första. Billigt och snyggt. Mamma är nöjd! 


Min mage är förövrigt så jävla PAJ! Har varit i två-tre veckor nu. Svullen som aldrig förr och ont hela tiden. Tarmarna ska ju som sagt flytta på sig och det ska gå mycket långsammare för att smälta allt, därav svullen och trög mage. Så de som tycker att min mage är stor redan, det beror mycket på det. Gaser och svullenhet. Så nu har jag sagt. Sen vet man ju inte hur många det är därinne *blink*. Vi får se på måndag. TVÅ DAGAR KVAR. Shit. Börjar bli riktigt nervös. Imorgon vet jag vem som inte kommer kunna sova iallafall!!

Nu ska jag snart klä på mig och sedan ska vi vidare och fira dannes mormor som fyller år. Ska bli trevligt. Har förresten stickat så jag inte har någon känsel i ena fingertoppen?! Förvann igår och är fortfarande så? Måste ha klämt en nerv. Och mössan blev stor och ful. Bö! Ska visa mössan och vantarna jag blev klar med häromdagen iallafall. Envis som fan är jag, så nu ska jag ta tag i att sticka en ny senare. Nöjd för att vara första gången jag stickar något överhuvudtaget!



Nahe! Ha en fin lördag allihoppa (FAN DET ÄR REDAN LÖRDAG IGEN?!) Puss & kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0