Energitjuvar

Först & främst vill jag bara säga att dom som ska hålla på att kommentera mina magbilder med massa skitsnack om att jag "står och putar ut magen" kan ta och sätta sig ner på en stol i sådär tjugo minuter en kvart och tänka på vad de skulle kunna göra för att skaffa sig ett liv. Enough said. Fattar bara inte hur man orkar? VARFÖR skulle jag göra det? En enda anledning? Så ser jag ut, jag tar kort för min egna skull för att kunna kolla tillbaka och se hur den växt under hela graviditeten. Jag har först & främst hela bloggen för min egna skull, för att kunna kolla tillbaka och minnas det som hände och hur det var. Kan lösenordsskydda skiten om det inte passar. Helvete.

SÅ! Ville bara bli av med lite agression. Började dagen med att svimma på jobbet idag. Bara älskar mitt blodtryck. Stod och gjorde gröt och kände hur jag försvann. Som tur är kom en kollega PRECIS då och fick byta av mig. Satte mig ner, drack vatten och någon minut efter mådde jag bra igen. Skevt. Något mer roligt är att jag idag fick reda på att jag får en TJÄNST! Så jävla underbart. Detta innebär att jag kommer ha garanterat jobb fram tills semestern och sedan får vi se därifrån hur länge till jag kan jobba. Men kommer i och med detta garanterat komma upp i den högsta spalten för föräldrapenningen. Underbart. Då vet man att man kommer klara sifg lindrigt undan. Kunde inte komma mer lägligt. Kommer vara resurs för en treårig tjej med funktionshinder. En underbart söt liten donna. Börjar tjänsten vecka 12. Har jobb tills dess också, så det flyter på! Sovmorgon & går in i vecka 14 imorgon, och 5 dagar till den stora dagen. Fan, jag är nog lyckligast i världen.



Kommentarer
Miccis

Ställ in så du måste godkänna kommentarerna innan dom syns för alla? Så tar du bort alla kommentarer direkt ist? Det är väl bättre att bara behålla dom du blir glad av? :) krams

2012-02-16 @ 09:10:55
URL: http://miccisforsure.blogg.se/
Sandra

Spelar ju ingen roll, jag läser dom ju iallafall ;p

2012-02-16 @ 11:55:28
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Milla

Ja jag kan tänka mig det, jag har längtat efter o få bebismage länge, men jag väntar ett litet tag till in i det steget ;)

Ja jag vill absolut jobba med barn, har faktiskt länge funderat på att utbilda mig till just förskollärare! Men vill gärna testa innan jag ger mig in i en utbildning, har bara inte vetat hur man gör riktigt med vikarielistor osv! Du kanske kan hjälpa mig?

2012-02-16 @ 12:39:14
URL: http://mrsmilla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0