För mycket stress i denna arma kropp.

Idag kollapsade min lilla kropp. Gick till jobbet och fick världens kramper nere i magen där bebis ligger och samtidigt blev jag suuuperyr och mådde illa. Tänkte att nu jävlar händer det något med min lilla diamant. Ringde till MVC och frågade dom vad de tyckte, men de sa att det var helt normalt att man hade ont från och till och att yrseln berodde på mitt låga blodtryck. Har ändå resten av dagen känt mig orkelös, precis som igår. Tror kroppen tar emot efter hur mycket jag jobbat fast jag är gravid. Måste inse att jag inte pallar lika mycket som jag gjorde innan, hur mycket jag än vill. Då blir det såhär istället. Skulle kunna sova dygnet runt. Har bestämt mig att vara hemma resten av veckan för att vila. Måste se hälsan före pengarna, även att jag behöver dom som mest nu. Kommer få en hyffsad lön iallafall, så jag måste finna mig i detta och slå mig till ro. Känner mig febrig och jävlig. Usch. 

Mamma och micke var precis här. Lämnade bullar och Tofvehultare, SÅ GOTT! Fikade och gav mig lite mer energi. ÄLSKAR min familj över allt annat. Är så glad att jag får föda ett litet troll till denna underbara släkt. Dom kommer vara världens bästa för ungen!

Annars har det inte hänt så mycket. Sover mest hela tiden. Tvättmaskinen är inne & installerad så nu kan vi tvätta utan att det skräller i hela badrummet och väller över. Underbart. Nu ska jag vila och kolla på tunnelbanan, den hemlige miljonären och försöka vara vaken till big brother. Vecka 15 imorgon! Ha det bäst!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0