Another day in paradise

Rubriken får säga allt. Bloggar från sängen nu. Orkade mig egendom en 7 timmars jobbdag idag men stupade så fort jag kom hem. Illamåendet fortsätter. Har googlat på olika saker som ska hjälpa. Hittade ett receptfritt åksjukepiller som varken skadar barnet och har hjälpt många i sina graviditeter. Ska till Apoteket och köpa det imorgon så jag klarar av att leva normalt. Kom gärna med förslag om det är någon annan gravid/ före detta gravid som kikar in och berätta vad som hjälpte er. Imorgon jobbar jag bara 3 timmar. Skönt! Nu ska jag sova och samla krafter. Ta hand om er!


Kommentarer
Cecilia

Hej! Jag är också gravid och bor i Västervik, såg på facebook att flera hade kommenterat ett inlägg du skrivit (det kom upp på min startsida av någon anledning) så klickade mig in och hittade din blogg. Grattis till graviditeten :-) Illamående ja, jag hade inte alls mycket men lite ibland och för mig hjälte sea band, det är ett åksjukeband som även ska hjälpa mot illamående vid graviditet. Man sätter det över handleden så är det som en liten "kula" som ska trycka på någon viss punkt som ska ta bort illamåendet, men man måste verkligen hitta "rätt" punkt annars så hjälper det inte. Sen för vissa hjälper det inte alls oavsett, men jag tycker mig uppleva att det hjälpte :-) Finns på apoteket. Testa det :-)

2012-01-04 @ 19:39:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0