Kinesisk kalender

Enligt den kinesiska kalendern kommer vi att få en flicka. Alla andra tecken tyder också på det? Kanske blir en flicka trots allt. Läst runt och det är sjukt många detta stämt på. Har satt både November och December inringade eftersom jag inte vet om det är i slutet på November eller början på December jag blev befuktad, och båda tyder på en flicka. Man räknar alltså Mammas ålder vid befruktning och vilken månad och detta ska visa vilket kön det blir. VAD TROR NI DET BLIR? :)




Kommentarer
Anonym

aldrig sett den kinesista kalendern tidigare, men gu' så spännande.. kollade upp mina syskon å mig själv och alla stämde med kön å ålder :p så det är möjligt att ni får en tjej



grattis föresten, all lycka till er

2012-01-16 @ 20:16:23
Cecilia

När jag gjorde det där testet visade det lika stor sannorlikhet för både kill och tjej så för oss gav det ingenting, haha ;-) Men dock vet vi ju vad vi väntar nu iallafall så det spelar ju ingen roll vad testet sa :-). Men det är kul att spekulera och försöka lista ut vad de kan gömma sig för filur där inne :-) Jag skrev förresten lösenordet till min blogg i ett meddelande på facebook till dig, för du skrev aldrig din email i kommentaren på bloggen så jag skev de där istället :-) Kram!

2012-01-17 @ 12:15:46
URL: http://hemmahoscecilia.webblogg.se/
Cecilia

haha såg nu att detta var ett annat test än det kinesiska testet jag menade, det jag menade var ett som man skriver in själv vilket årtal, datum, dag man är född och när befruktningen ägde rum.. Då fick jag att det var lika stor sannorlikhet för både tjej och kille. :-)

2012-01-17 @ 21:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0