Kräkdebut - check!

Igår hade jag min kräkdebut. Dock bara en uääääk, och sedan var det över. Rätt bra att bara ha spytt en enda gång på snart 11 veckor. High five. Snart ska ju detta elende vara över på ett tag iallafall. Känns gött. Hade även huvudvärken från helvetet så fick stanna hemma igår. Kände inte att formen var på topp för att jobba nästan 10 timmar, men idag drog jag mig i brallan till jobbet. Kan inte missa massa pengar, och ju mer jag jobbar nu kommer jag ju få i mammaledighetspengskit sen. Jag gör det för dig, lille vän.

Imorgon ska jag ner till MVC. Klockan 09.00 ska jag ta prover. MMM. Älskar blod. NOT! Har tagit blodprov en gång innan i mitt liv, och då svimmade jag nästan och sprang därifrån. Även denna gången känns det nog anorlunda när man gör det för en god saks skull. Sedan blir det jobb till 16.30. Mjah, det var allt för nu. I övermorgon går jag in i vecka 11. Sinnessjukt. Vart tar tiden vägen? Jag klagar inte. Ta bort snön också på vägen. Tack!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0