MVC besök 1

Jag är så sjukligt nervös. Ska bara på samtal, men ändå. Jag kommer skrika på dom att jag vill göra ett ultraljud, haha! Nä, men jag hoppas jag blir erbjuden ett KUB-test. Detta kommer ju att ske mellan vecka 11-13, alltså snart, och då får man se den lilla bebben på ultraljud. Måste fan snart göra ett, för jag är så nervös att jag går sönder.

Nått annat som känns som det ska gå sönder är våran tvättmaskin. Fan våra grannar under lär ju tro vi försöker spränga skiten. Helt vansinnigt högt låter den. Tur att kläderna blir rena iallafall. 

Har nog inget mer att säga. Återkommer imorgon när jag varit där och berättar lite vidare. 08.00 ska vi vara där, sedan kallar jobbet tills klockan fyra. Awell, på återseende!




Kommentarer
Cecilia

Du vet att du får ett vanligt ultraljud runt v.12-13? :-) Det blir alla erbjudna att göra. Det är ju inget KUB test utan ett vanligt ultraljud bara. :-)

2012-01-17 @ 21:09:25
Sandra

Kub testet kombineras ju med ultraljudet :)

2012-01-18 @ 07:18:28
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Cecilia

Jaha, gör dom det samtidigt då? Haha, bra koll jag har ;) Jag trodde att det var ett vanligt ultraljud "bara" haha :-)

2012-01-18 @ 11:47:56
Sandra

Mig kollar dom värden på innan och nacken på bebis i samband med ultraljudet :)

2012-01-18 @ 12:45:34
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0