Skynda fynda

Gick på stan i hopp om att fördriva lite tid idag. Gick in på "busfrö" och hittade massa fint för inga pengar alls. Dit kommer jag garanterat gå igen! Skulle bara kika, men man vet ju hur det går då? Den perfekta bodyn hängde där och skrek på mig. En ramones-body för barn mellan 0-3 månader. Va TVUNGEN att ha den. Så coolt. Och dessutom kostade den ynka 29 kronor! I samma färger som min också ramoneströja. Nu kommer bebis matcha mamma perfekt! 



Gjorde det kinesiska testet på danne och hans familj och allt stämde där med. SJUKT! Nu tror jag det blir
en flicka iallafall. Vi får väl se om 8 veckor. Nu ska vi laga god mat & njuta av helgen. KRAM!


Kommentarer
Anonym

snälla sandra, ta ditt förnuft till fånga. Vad tror du om att köpa barnkläder när du går in i v 10? du vet egentligen inte om att ngn finns där inne? förstår att du är helt "galen" av tanken att bli mamma (as my self) men vänta med kläder och grejor. förstå dig om det händer något? och med magen? tror du på fullaste allvar att den på riktigt växer så myket som du lägger ut bilder på? du vet att det knappt väer ngt alls och du kan KANSKE se i v 15-16 att det faktiskt växer. hur ska du själv kunna ta hand om ett barn när du fortfarande är själv i huvudet?? jag ger e 1 år, sen är du ensamstående mamma.

2012-01-21 @ 10:26:47
Ella

Anonym kan hålla käften och lägga sin tid på annat än dumma kommentarer!

2012-01-21 @ 10:49:29
Sandra

Det du nyss skrev "anonym och mogen" gick precis ut ur stjärten på mig. Jag är nog mogen nog att ta hand om ett barn när jag annars tar hand om 14 ettåringar. Ville du trycka ner mig med den kommentaren? Det där stärker bara mig. Om du själv först skulle växa upp och vågs stå för vem du är, annars är du fan så mycket omogen som jag. Det kanske är tidigt enligt vissa, men inte enligt mig. Tycker det är kul att påminna sig själv om att det är ett liv som växer i mig och samlar gärna på mig kläder redan nu så man inte får allt på samma gång sen. Och vad fan snackar du om min relation om? Dra åt helvete istället. Bry dig om dig själv och skit i andra. Ditt tycke är en skit i havet. Och förresten får jag se mitt barn om 3,5 vecka, så det där är skitsnack.

2012-01-21 @ 11:00:30
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Daniel

sug av en get, stå för vad du skriver och använd ditt namn.....

2012-01-21 @ 11:03:35
Mirielle

Är inne varje dag och läser, skit kul att se förändringarna som FAKTISKT syns!! Magen börjar synas olika tidigt på alla ska du veta lilla anonyma fis! Och hade jag varit gravid skulle jag också köpt kläder tidigt, hur mysigt är det inte?

2012-01-21 @ 11:40:56
jag

Palla att folk ens orkar lägga ner tid för att skriva idiotiska kommentarer, det den anonyma säger är bara bullshit. Borde ju istället glädjas för er och att ni faktiskt ska få ett barn, ETT BARN. Hur sweet som helst jue!

2012-01-21 @ 13:16:12
Elin #806

VA :O Hur får jag tag på den bodyn? :D Älskar Ramones.

2012-04-13 @ 12:36:42
URL: http://littleramona.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0