Svimma på MVC - Check!

Ja, som jag berättade igår har jag svimmat innan av blodprov, och idag gjorde jag det igen. FAN va obehagligt det är. Kände hur jag försvann.. fick fram ett "nu känner jag mig yr" innan jag hade nerdraget nackstöd, ett glas vatten och en dextrosol i munnen. Hade tydligen blivit helt vit i ansiktet. Usch, hemskt. Hatar det. Men nu är det gjort och jag hade bra värden på allting. Känns ju skönt att veta iallafall. Skulle även kissa i en mugg när jag inte ens var kissnödig. Också en utmaning i sig. Nästa gång jag ska dit är det inskrivningssamtal. Ser jag mer fram emot. Tur att personalen där är så fantastiska och snälla att man känner sig bekväm iallafall. 

Imorgon går jag in i vecka 11. Fantastiskt. En vecka kvar tills missfallsrisken typ är över!! Tosse lilla.
Återkommer imorgon med information och magbild. Lön också, fett!


Kommentarer
Cecilia

Usch vad tråkigt och obehagligt att svimma, men nu har du det gjort, att ha tagit prover alltså :-) Håller med om att personalen är jättebra på MVC :-)

Förresten, skrev ett mail till dig på fb om en vagn, kom på det när jag såg att du kommenterade en bild på Busfrö nytt och bytt :-)

2012-01-25 @ 19:08:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0