Våfflor & sånt.

Bajs bajs bajs...det är det enda som hörs från min mun just nu. Danne bara stirrar på mig och frågar vad det är. Jag svarar: "Ja, så mår jag just nu"... fortsätter....bajs bajs bajs. "Men ta en tablett då!". Bra idé. Tack postafen för att du finns.

I förmiddags mådde jag bra, faktiskt. Vi har varit kattvakt över natten och grannen bestämde sig för att bjuda in alla sina fjortiskompisar och dra på högsta volymen när kärringsandra skulle sova. Olämpligt. Fick iallafall en skön sovmorgon. Igår gick jag inte upp överhuvudtaget. Illamåendet har kommit tillbaka endel. huua! Åkte och storhandlade och bakade våfflor. Det var gott tills vi blev så mätta att vi nästan kräktes. Skönt med fullt kylskåp. Snart ska jag ta en STOOR fruktsallad med alla frukter jag kunde hitta och bara glassa. Imorgon har jag kvällsjouren. Tjo to the ho! Känner att jag pratar väldigt osammanhängande nu. Skit samma. Konstigt en annan sak. Ibland är magen stor som en ballong och ibland är jag smal som en pinne. Antar att det ska vara så i början innan man får bebismage. Jaja, nog snackat om allt och inget. Fruktsallad & en varm dusch nästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0