Days like this

Varit sängliggandes och hemma från jobbet idag. Kul dag? Nä. Med min tur blev det världens sommarvärme idag. Termometern visade 33 grader och jag låg inne. Blir en dag hemma från jobbet imorgon också. Helt omöjligt att springa efter ungar med denna foglossning. Förmodligen Ischiasnerven som ligger i kläm. Inte skönt kan jag lova. Ska försöka gå på torsdag dock, och imorgon kommer mamma och hämtar mig och jag ska med ut på sjön en sväng. Blir helt tokig av att bara ligga inne. Kan ju lika gärna ligga ute i solen så gott det går, bara jag inte anstränger mig. Haft värkar från och till idag med. Väldigt oregelbundna och med lång tid mellan, men känns som det börjar gå mot sitt slut ialalfall. Får höra med barnmorskan vad hon säger på fredag. Hoppas hon vill komma ut snart, för nu är de INTE kul längre, och mitt dåliga samvete för att vara hemma från jobbet. Usch. Bara nästa vecka också, sen går jag på mammaledigt.


Kommentarer
Erika

Hej!
Tur att vi haft fo dålig sommar.
Ja har lagt kylklampar i sängen när de blivit för varmt! ;)
Tänkte kolla med dig va du har packat i förlossnings väskan?!
Ja håller på att packa den nu o vet inte riktigt hur mycket kläder man ska ha med sig eller bra ha saker..
Nu har man inte lång tid kvar <3

2012-07-25 @ 09:08:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0