Den där eviga längtan...

Har nog packat om BB-väskan säkert tio gånger senaste veckorna. Ändå så gör jag ingenting mer än att ta upp det och kolla så jag har med allt. Jag börjar nog bli lite smått nervös fast jag inte tänker på det själv. På torsdag är det bara tre små veckor tills jag är beräknad, alltså kan vi ha våran prinsessa hos oss nästan vilken dag som helst. Synd att man inte själv fick bestämma, då skulle helgen eller början på nästa vecka passa oss fint. Man blir nog lite dum i huvudet av all längtan. Sitter där och gräver bland BB-kläderna, gör små outfits och bestämmer vad hon ska åka hem i. Jag iallafall. Kanske bara är jag som är lite knäpp? Jag tar den på mig isåfall. Nu har jag orkat jobba två dagar av fem denna veckan och imorgon har jag stängning. Försöker hålla humöret uppe och tänker hur kort tid de faktiskt är kvar. Herregud, snart är vi föräldrar. Kom ut nu hjärtat så vi kan pussa sönder dig!!!!! Det får göra hur jävla ont det vill! Katig jag är nu va? Kommer nog skrika att jag vill dö sen på förlossningen. Hah. Tänkte bara visa er hur jag menar med det där med små outfits. Här nedan är två av dom. Den högra ska bli hennes åka-hem-kläder och de vänstra är bara så söta så jag smälter. Suck! Hur kan tre veckor kännas som ett år, när det egentligen är så kort tid?



Kommentarer
Lina

sv: Har tidigare tittat på toyland och tänkt beställa men så dök något upp och jag har glömt..och nu finns inte basen kvar :( vill ju beställa både stol och bas så blir nog att vi åker och köper i butik sen :)

Haha jag börjar redan planera vad jag ska stoppa ner i bb väskan och har 4 mån kvar :p

2012-07-31 @ 16:47:38
URL: http://rocktroll.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0