Min baby shower!

Måste säga att det gick över förväntan igår! Några som inte kunde komma, men det blev kalasbra iallafall. Bakade som sagt tårtorna i fredags (grunden) och igår så åkte vi och köpte all mat. Massa frukter och bär i färger och former tillsammans med potatisgratäng, rostbiff (allternativt vegetariskt till de som var det) och vitlöksbröd. Blev en hit och alla var nöjda. Lite gissningslekar som jag tänkte redovisa här på när de tror att hon kommer, vikt & längd. Lägger upp den stora listan när jag kommer in i Augusti och datumen börjar komma. Vi snackade skit, drack kaffe och åt tårtan och fick massa fina paket. Supernöjd! Jag vill tacka alla er fina vänner för att ni kom & för en fantastiskt mysig kväll! Kvällen slutade dock i massa sammandragningar och färvärkar som har fortsatt nu på morgonen. Förhoppningsvis inget att vara orolig för. Antar att det är en del av processen för kroppen nu sista veckorna att förbereda sig. Dock skulle ju ungen inte ta någon större skada att att komma nu, men några veckor till skulle inte göra mig någonting. Vill ha henne kvar i magen till iallafall 37+0 när de beräknas som fullgångna! Nu har vi precis städat lägenheten som såg ut som en svinstia, så nu lultar det gott igen. Ska ta en dusch och sedan bege oss hem till Gunnebo för att käka mat hos mamma och Micke. Får se vad det bjuds på, men mammas mat är ju alltid den allra bästa!

Lina: 30 Augusti, 49cm & 3503g
Marlene: 27 Augusti, 47cm & 3450g
Olivia: 19 Augusti, 51cm & 3315g
Erica: 28 Augusti, 48cm & 3400g
Lotten: 24 Augusti, 47cm & 3250g
Mathilda: 27 Augusti, 47cm & 3345g

 


Kommentarer
Linda

Jag undrar om du hade några tidiga symtom på graviditet? I så fall vilka och när? Läser din blogg varje dag :)

2012-07-08 @ 12:34:45
URL: http://lindatunstrom.blogg%20se
Sandra

Linda, jag kan inte kommentera i din blogg.. vet inte varför! Kul att du läser :) Jag hade ömma bröst, lite illamående och jäääävligt trött! Det var väl det jag kände av i början!

2012-07-08 @ 12:46:07
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0