Sista till L är inköpt!

Idag rullade lönen in, och därmed en sväng på stan för att inhandla det sista inför bebis ankomst. Tog en sväng på stan där jag hittade massa nytt sött inkommet som jag självklart bara var tvungen att ha, och sedan en sväng till apoteket för att köpa det sista som fanns på listan. Har en enda sak kvar - blöjor! Har ju en liten samling som man fått av diverse gratis-reklam, så det är ingen kris precis. Köper de nästa gång vi handlar. Annars är det klart. Sjukt. Nu är det bara att luta sig bakåt och vänta in tiden då hon bestämmer sig för att vilja komma. Hon har nu förmodligen fixerat sig eftersom magen har sjunkit en heeeel del på senaste dagarna, och det stämmer ganska bra med datum då de "ska" göra det också. Har en känsla av att hon kommer komma någon vecka tidigare helt plötsligt. Har börjat få lite förvärkar och jaa... det bara känns så. Vi får väl se! Danne håller på med maten så snart ska vi käka fläskfilé, klüftpotatis och bearnaisesås och sedan lite jordgubbar och glass till efterrätt. Mmm!



Kommentarer
Anonym

Kan bara åter igen tipsa om weleda baby sortiment när det gäller hudvård.
100 gånger bättre än oljor och crème från Apoteket....

2012-06-26 @ 20:32:48
Anonym

Och tvål ska du absolut inte använda , ute när dom är så små, även om det står babytvål!!, detta kommer dom säga till dig på bb sen..
;)

2012-06-26 @ 20:34:16
Jullan

Jag ska ha en vecka innan dig och börjar få panik nu när jag hittade in på din blogg. Jag har ju knappt handlat hälften av det du införskaffat.
Gaaaah...

2012-06-26 @ 21:30:22
Sandra

Haha du har god tid på dig :) det är jag som vill ha allt klart i tid för annars får jag panik och kan inte slappna av :p

2012-06-26 @ 22:05:44
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
Nathalie

Älskar den gröna klänningen du köpt, urgullig :)

2012-06-26 @ 22:58:17
URL: http://nathalierudin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0