Baby vans

130 kronor, helt nya på tradera! Går det att hitta ett bättre fynd? Så snygg du kommer va lilla skitunge! Förresten så fick danne känna sin första spark från sitt barn idag. Jag kände hur den levde fan, och sa till honom att hålla, och så kom den, en karatespark. Den har aldrig sparkat innan när han lagt handen på, men nu så! Han vände sig till mig och skrek "JÄVLAR...KÄNDE DU?....EN KATARE BEBIS". Har nog aldrig sett en sån min som han fick då. Mysigt!



Och Sophia, jag kan inte klicka in på din länk på dina kommentarer och jag har ingen aning om vem du är, så jag svarar här. Vi är beräknade att få barn 23 augusti på senaste UL! Ska till vårat RUL på fredag, så får se om vi blir flyttade någon dag!

Förövrigt är allting kanon. Dagarna rullar på och jag ligger spänd och förväntansfull varje kväll när jag ska sova. Tre små dagar kvar tills vi får se dig igen. Så underbart det ska bli. Maginfluensan är borta ur familjen och jag känner av den lilla mer och mer för varje dag. Gosunge. Imorgon ska jag träffa Hanna Schlooo! :)


Kommentarer
Anonym

Vad spännande att ni (förhoppningsvis!) ser könet på bebis imorgon. Hade ni någon tanke på att vänta till födseln med att se det eller är ni båda riktigt nyfikna så ni inte kan hålla er? :)

2012-03-28 @ 14:29:35
Sophia

Härligt när männen äntligen får känna det som vi gått och känt ett tag ;) Vi är beräknade 8:e augusti, så då kommer vi att känna på graviditeten under sommarvärmen båda två ;) Kul med RUL, lycka till!

2012-03-28 @ 15:49:46
URL: http://tokcocos.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0