Lyckorus

Det är så sjukt hur glad man kan bli. Gick till MVC imorse och var aningen hypad. La mig ner och dom började kolla. Det var två barnmorskor som var med för en gick brevid och skulle lära sig. Allt såg fint ut. hjärta, hjärna, magsäcken osv. Frågade även om könet och hon frågade vad vi trodde. Svarade: "TJEJ", varpå hon visa oss och frågade vad hon tyckte att vi såg. "Jag ser ingen snopp iallafall" fick jag fram, och då fick jag till svar att det gjorde varken den ena eller den andra barnmoskan heller. Såg dom omtalade "strecken" som man såg att det var en tjej på. Alla var övrrens. Det ligger en liten flicka i våran mage och väntar på oss! Lyckoruset går inte att beskriva. Både jag och Danne önskade oss en liten tös, och så fick vi det! Verkar som de flesta fått pojkar eller ska få som jag är bekant med, och därför blev det lite extra kul när vi vet att vi väntar en liten flicka!! Namnet för förbli hemligt tills hon tittar ut, men hon har redan ett! Och jag kan tala om för er som undrar, att om det hade blivit en pojke skulle den fått heta Emilio!

Efter jobbet sprang jag ner till stan och roffade åt mig allt jag gått och kikat ut om det skulle bli en tjej. Fick med mig en jävla massa hem, och nu är jag nöjdare än nöjdast! Som grädde på moset är det fredag och det bjuds på kyckling, ris och currysås med lite jordgubbar till efterrätt! Imorgon hämtar vi även vagnen!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0