En tripp till Linköping

Nu är vi hemma, nöjda och belåtna. Säng med alla tillbehör, andra småsaker och lite kläder fick följa med hem tillsammans med lite god mat i magen. Fina Michael bidrog med 1500 kronor på Ikea och mamma köpte en kofta till pluttan från Newbie. Förrutom alla saker på Ikea var jag tvungen att köpa med lite kläder i storlek 50. Hade bara en uppsättning. Kanske bra att ha lite ombyten till den lilla och inte bara ett om hon skulle komma ut och vara liten. Tur är så finns det billigt och fint. Fick bli 4 bodys, 2 tights och koftan som hon som sagt fick av mamma. Nu har vi litegrann i det småttigaste iallafall! Danne byggde precis ihop sängen och skruvade på "red rockers'en" på benen, lagt madrassen på "upp-puffning" och alla lakan och övrigt till sängen i tvätten. Om några dagar får ni se bilder. Det kommer bli så sjukt fint! Förresten så har hon fått för sig att sparka ända uppe vid revbenen nu. INTE skönt. Det är inga dåliga kickar heller. Hoppar hela jag! Men det är sånt där charmigt ont som man tar med ett leende.




Kommentarer
Anonym

Jag har en lite fundering. Hur har ni tänkt att göra med föräldrarledigheten? Ska ni dela lika eller ska bara du vara hemma?

2012-05-12 @ 19:03:37
Linda

Så mysigt att köpa babykläder. Kika in på min blogg :)

2012-05-13 @ 14:43:43
URL: http://babydrom.blogg.se/
Kapten bombus

Älskar newbiekoftan!

Den ska jag spana på imorgon :)

2012-05-17 @ 23:17:29
URL: http://kaptenbombus.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0