Lördag o dä.

Vaknade som vanligt hur tidigt som helst idag. Har både en morgonpigg karl & dotter i magen som inte vill vara still och sova så länge som jag vill. Tog oss en sväng ner på stan för att kika lite. Danne hade också en kupong på Kappahl med en gratisbody och ett plagg för 25% så vi passade på att utnyttja det. Kom på att vi fan har typ alla bodys på Newbie-avdelningen. Har man ett favoritmärke så har man. Fann en fin som vi inte har med blommor och ett par blå byxor. Fick även med en babyfilt eftersom den vi har är för tjock till sommaren och det kan vara bra att ha flera då det förmodligen kommer vara mycket kräks i början. Fina pappa ringde och satt över pengar så vi kunde ta på restaurang, så vi satte oss på Thaihoa och käkade,och fick även med mig ett alkoholfritt mousserande jordgubbsvis som många rekommenderat. Ska smaka på det sen och se vad jag tycker. Nu ska vi snart bege oss till affären för lite storhandling. Det ekar i vårat kylskåp. Ikväll blir det melodifestivalen & massa snask!




Kommentarer
Therese

Den där bodyn köpte jag oxå idag! Och byxorna fast gråa! :)

2012-05-26 @ 20:38:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0