Underbara fredag!

Åh. SOMMAR! Jag gick till jobbet i shorts och linne idag. Hur fantastiskt som helst! Man kan verkligen inte beskriva känslan här i Västervik. Alla som bor här vet vad jag menar. Uteserveringarna sätts ut, det är fullt med turister och annat folk, man sitter i hamnen med en glass och bara njuter av det fina. Jag älskar denna staden på sommaren. Jag tror det är det som gjort att jag förälskat mig i att bo här. Är även övertygad om att det är en lagom stor och mysig stad för vår lilla prinsessa att växa upp i. På tal om att sitta i hamnen, det gjorde jag precis nyss med Ella. Gick ner och tog en glass, hämtade ut en gratis body på Kappahl jag fick på en kupong för många månader sedan som jag helt glömt av, men av slump råkade hitta. Blev även ett par brallor till den och sedan en SÅ FIN hängslebyxa i rosa med vollanger bak i rumpan. Var den sista och jag har kollat på den så länge, så haffade den! Kommer hon kunna ha till nästa vår/sommar. Blir perfekt. Hittade även lite till mig själv (skräll!) Kom på imorse att jag inte kan ha några sommarkläder längre, så hittade en söt klänning jag får plats med magen i, och även nya BH'ar eftersom tuttarna har gått upp både en och två stolekar. Danne är på fotbollsmatch borta idag, så har precis avnjutit vattenmelon, jordgubbar & cola på balkongen. 90 dagar kvar tills vi får se våran skatt! Sjukt! Längtar så jag snart spricker!!




Kommentarer
Lowisa

Mysigt! Och så fina kläder hon kommer ha den lilla :)

2012-05-25 @ 20:46:48
Anonym

vart har du köpt klänningen?

2012-05-25 @ 20:51:25
Sandra

Tack snälla Lowisa! Och till anonym, den är köpt på H&M, fanns i massa färger och kostade endast 99 riksdaler!

2012-05-25 @ 21:35:40
URL: http://textavkarlek.blogg.se/
thess

Haha, jag var inte den enda ser jag som gick lös på newbie kläder idag ;) älskar det märket, så sjukt fina kläder! :)

2012-05-25 @ 22:40:13
URL: http://thereshanning.blogg.se/
thess

Jag förstår dig kan jag säga! ;) skulle kunna plockat med mig precis ALLT från det märket, haha :) Visst känns det lite ofattbart att tänka på att ens egna lilla bebis ska bära dessa småa kläder? :) jag dör lite extra sådär när jag ser alla småa strumpor speciellt, tanken på demdära småa fossingarna gör mig helt varm i hjärtat, haha :'D

2012-05-25 @ 22:56:55
URL: http://thereshanning.blogg.se/
thess

Nej nu är det inte alls långt kvar för er, jag är inte helt ute & cyklar nu när jag säger att ni ska ha i september va? ;) vi blev flyttad en dag på RUL i onsdags, så vi är beräknad den 18e oktober. Är redan halvvägs, det känns så sjukt! :)

2012-05-26 @ 11:13:47
URL: http://thereshanning.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0