6 timmar

Yes, Livia har slagit sovrekord med 6 timmar sammanhängande sömn, så idag är jag utvilad. Dock fick hon sova mellan oss från klockan 1 inatt då hon vaknade och var iskall?! Jävla lägenhet. Blir svinkall på nätterna. Hade glömt att sätta på elementet också. Suck. Fick på henne ett par tunna strumpor och la henne mellan oss så hon skulle bli varm (jag nojar sönder annars) och resultatet blev en jävla massa sömn. Hon kände väl sig trygg nu efter att ha sovit själv i en vecka. Hon åt och somnade nu om igen. Står mellan valen ta sovmorgon och somna om eller gå upp och vara effektiv. Tror jag väljer somna om, bara för att jag kan! Förresten har vi köpt in storlek 3 på blöjor nu. Liten blir stor! :) Tog en promenad till Willys igår och handlade det, därav bilden!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0