En dag på stan

Idag tog jag och Livia en sväng på stan med Ella i det underbara höstvädret. Solen stod högt på himmelen och det var frisk luft att andas in. Livia sov under hela tiden så vi kunde i lugn och ro kika i affärer och testa nya mcflurry mars på McDonalds. Unnade mig för en gångs skull en blus och en stickad tröja till mig själv. Även ett par tunnare vantar till Livia. Hämtade även hennes kläder på högöhallen som kommit efteråt. De ligger nu i tvättmaskinen. Snart kommer Marlene och jag ska hjälpa henne med håret, sedan blir det fredagsmys och xfaktor. Ni får en bild från Instagram på Livia i hennes nya klänning så slänger jag in bild på kläderna från kameran senare.



Kommentarer
Anonym

Vad har hon för ögonfärg? :)

2012-10-06 @ 13:16:31
Sandra

Just nu blå! Tror de förblir det också!

2012-10-06 @ 19:45:34
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0