Har turen vänt?

Idag vaknade vi upp med en glad och pigg dotter som sovit fruktansvärt bra. 4 timmars sammanhängande sömn varje gång, en snabb måltid och sedan fortsatt sova. Fick sammanlagt 10 timmars sömn och sovmorgon till 9. Inte dumt alls. Skönt att hon är nöjd nu igen. Vet inte hur många gånger jag grät igår för jag kände mig som en dålig mamma. Hoppas vi har turen att det gått över så fort. Hon har sovit mestadels hela dagen idag. Vi var nere en sväng på stan, pratade med bostadsbolaget om ny lya som vi snart hoppas få tag i och var på Apoteket och köpte nya droppar till Livias mage. Bjöd sedan lillebror på mat här hemma och nu är det strömavbrott. Bloggar från mobilen.

Igår tog jag som sagt bilder på mamma och hennes mans bands kommande skiva. Första gången jag lämnade bort Livia. Fruktansvärt jobbigt och började böla så fort hon gick, men två timmar senare fick jag återförenas med henne igen. Älskade barn. Nu har jag äntligen fått fingret ur arslet och köpt och satt på frimärken på inbjudningskorten till Livias namngivning. Ska bara postas. Har även fixat folk som ska spela och sjunga då. Finast med livemusik. Låtarna kommer vara utan dina andetag och det vackraste jag vet. Ser fram emot det!



Kommentarer
Anonym

en annan väldigt fin doplåt är hanna hedlunds- besvärjelse. Så vacker! Värt att lyssna på om man vill ha något mer riktat till barn och dop.

2012-10-08 @ 19:52:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0