Jesus kristus...

Så kan man verkligen summera gårdagens kväll. Fy farao. Vi åkte hem till min mamma och Micke för att käka, men det blev inte en lugn stund. Livia blev övertrött och hade magknip så hon skrek oavbrutet och fick knappt luft. Till slut fick vi slänga in handduken och åka hem. Väl hemma så slocknade hon direkt. Deckade stenhårt och har enbart vaknar en kort sväng vid 4 inatt för mat, deckat igen och hon sover fortfarande! (Klockan är halv 10). Hon måste skrikit slut på alla krafter hon hade. Hoppas på en bättre dag idag. Senare idag kommer Daniels föräldrar förbi, annars ska vi inte göra ett skit - en vanlig söndag med andra ord.



Kommentarer
hanna

när ska lillen ha på sig de fina, fashionabla tröjorna jag köpte???? och varför har du dopsketet när jag inte är i viken??????

2012-10-14 @ 19:34:26
Sandra

För att hon inte kan ha dina tröjor än nyllet!! Dom är storlek 74 (tror jag?) och hon har 56! Ja frågar tvärt emot! Varför är du inte här när dopsketet är?!?

2012-10-14 @ 20:39:31
URL: http://Textavkarlek.blogg.se/
Hanna

Hon kan väl ha dem som klänning?? För jag inte har råd att åka jö....kommer iaf 19, kan ha ett personligt dopsket med tårta då?

2012-10-15 @ 11:23:15
Sandra

Tårta gillar vi. Och hon kan inte äta det, så det blir mer till oss! Heh :)))

2012-10-15 @ 11:48:13
URL: http://textavkarlek.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0