Nattprat

Inatt blev det minsann inte mycket sömn! Dock är det förståeligt när Livia sov större delen av dagen, och just inatt var jag vaken med nöje. GUD vad hon pratade!! Och det var så mysigt. Högt och hela tiden. Lät som hon berättade en jätteintressant sak som jag bara var tvungen att höra på, och jag var inte sen på att svara henne och fick MASSA gensvar tillbaka i form av snack och leenden. Där låg vi klockan 4 på natten och pratade, och det var så myyysigt! Visst att hon använt sig av ljud innan, men inte på det sättet. Så underbart att se alla framsteg! Idag är jag en trött, men glad & stolt mamma!



Kommentarer
Miccis

Du får filma när hon pratar massor nån gång. :)

2012-10-10 @ 08:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0