Gamleby marknad

Idag slängde vi in oss i bilen och åkte på marknad i brist på annat. Skönt att komma iväg och göra något! Livia sov så snällt från att vi var hemma till vi kom hem igen i princip! Duktig tjej. Det fanns som vanligt mest bara skit, men slängde i mig en rem, Livia fick en haklapp med sitt namn på och en ACDC body och jag ett snäckarmband. Avslutade med en god kebab när vi kom hem! Nu ligger vi bara och myser. Daniel har köpt FIFA som kom ut idag så tvn på ockuperad. Får se vad kvällen bjuder på. Förmodligen bara massa tv och gos. På lördag ska vi hem till min mamma och käka & söndag ska vi kolla på Dannes sista match. Det är det som är planerna framöver. Och njuta av min dotter och livet såklart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0